۱۹
خرداد

پاکسازی جنگل های ارسباران توسط کارکنان شرکت هوراند پلاستیک (هلدینگ رایزکو) و با حضور مقامات محلی

پرسنل شرکت هوراند پلاستیک طی برنامه ای با همکاری فرمانداری، شهرداری و محیط زیست شهرستان کلیبر اقدام به پاکسازی مناطق وسیعی از جنگلهای کمپ قلعه درسی نمودند.
در ابتدای برنامه فرماندار محترم شهرستان کلیبر طی سخنانی به اهمیت حفظ محیط زیست اشاره نموده و از این اقدام فرهنگ ساز تجلیل به عمل آورد، مهندس رسول خدابخش در ادامه به لزوم تداوم و گسترش چنین فعالیتهای اشاره نمود. در این طرح منطقه ای به وسعت بیش از 50 هکتار که پس از تعطیلات سه روزه اخیر و هجوم سیل گردشگران شدیدا آلوده شده بود با بیش از 250 نفر- ساعت کار داوطلبانه، پاکسازی شد. در این طرح بیش از 4 تن زباله جمع آوری و امها گردید. در انتهای برنامه مدیرعامل شرکت هوراند پلاستیک طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از افراد حاضر و همکاری ادارات و نهادهای مرتبط، به بندی از خط مشی هلدینگ رایزکو و شرکت هوراند پلاستیک در خصوص اهتمام آگاهانه به حفاظت از محیط زیست اشاره نموده و ارزش فرهنگ سازی این اقدام را بسیار بیشتر از ارزش فیزیکی و زیست محیطی آن عنوان نمود،

مهندس کلانتری در ادامه به این نکته اشاره کرد که زدودن هر زباله از دامان طبیعت تلنگری به خود ماست تا زشتی آلوده نمودن طبیعت بیش از پیش در ذهنمان نهادینه گردد.